Programförklaring! Dramatiskt som tusan.

Det här är en ny början. Början på något nytt. En ny och het början är det här. NYTT! Fräscht, pinfärskt och jag höll på att skriva pursvenskt, men det menade jag så klart inte, det låg bara nära pinfärskt i klang liksom.

Och särskilt dramatiskt eller ens nytt är det ju egentligen inte alls. Rubriken var ett djärvt försök till ironi, detta fantastiska påhitt min förtappade generation lever och andas. Jag har bloggat på andra adresser förut och nu var det dags att byta. Vilken riktning skrivandet på den här adressen tar återstår att se. Jag har ingen annan ambition än att vara briljant, personlig och läsvärd. Ödmjukt, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0