I'm in love with the world through the eyes of a girl who's still around the morning after.

Aldrig någonsin tycks jag vara utrustad med förutseende ögon. Livet tar mig alltid med överraskning; nu har det hänt igen. Stolt presenterar jag för er: jag är kär.

Vad i helvete?! Ja, jag vet, jag känner fortfarande lite så. Det var inte alls meningen! Jag tänkte ju bara hångla lite och sedan dra på morgonen utan att väcka honom. Men livet bara "HAH! Så lätt ska du inte komma undan!" och krasch pang bom så blev det fyrtio tusen miljarder fjärilar i magen.

Så långt allt väl. Sedan visade det ju sig att även han typ "gillade" mig. Ännu mer vad i helvete. Herrejävlagud.

Stolt presenterar jag för er: killen jag är kär i. Han heter Christian och har en förkärlek för Håkan Hellström och randiga tröjor. Han pluggar till journalist och skriver om musik. Han spelar gitarr och dansar till indiehits. Och, ja, han luktar gott och har världens bästa hud.

Jag mår alltså oförskämt bra just nu. Det här med LOVE gör underverk för serotoninnivåerna, uppenbarligen. Synd att man inte kan få förälskelse utskrivet på recept. Jag tror att det skulle göra underverk för depressionsstatistiken.

Puss och pop.

Kommentarer
Postat av: Maria

SÅÅÅÅÅÅ lycklig för din skull! WIIIIIIH! Goda känslor smittar av sig!

2011-06-23 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0