Känslor är ju jävligt ghey.

Det blev visst en öl igår. Och en till. Och en till. Och en till. Så kan det gå. Idag har jag druckit en och en halv liter cola i ett försök att rätta till mig. Jag vaskade att vara konstruktiv, kan man säga. Faran med Twitter är att man ofta frestas att spontanöla. Vi twittrare (ja, det är en gemenskap) är bra på att öla. Vissa mer än andra.

På Kings head var det en tjej som hade spytt i handfatet på toaletten. Jag tyckte synd om henne, men var samtidigt lite skadeglad. Det kom tillbaka och bet mig i röven då jag senare på kvällen fann mig själv spyendes i en påse sittandes på att köksgolv. Karma.

Om mamma läser: var inte orolig, jag hade någon som tog hand om mig.

Kommentarer
Postat av: helena

haha! gillar sättet du skriver på

2011-03-03 @ 02:45:08
URL: http://manbeater.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0