Onsdag 26.1.11

Ni vet när man inte har en tid att passa men ändå vill gå upp i tid för att hålla reda på dygnet? Well, fuck that. Jag ställde alarm på den blygsamma tiden 10.00 i morse, men inte fan kom jag upp förrän halv tolv ändå. Sömn var dock välbehövligt och därför anser jag att det var okej trots allt.

De senaste dagarna har jag mått tjyvtjockt utan egentlig anledning. Jag förstår inte vad det kan vara. Huvudet gör inte direkt ont, och jag är inte direkt yr - känslan är någon slags mellanting mellan de två. Fantastiskt jobbigt. Plus illamående, så klart. Whine, whine. Wine? Ja tack.

Jag fick studiestöd idag! Hade innan det sorgliga 86 kronor på kontot, så jag kände mig otroligt rik. Firade med att sätta in nästan hälften på sparkontot, betala hyran och köpa vitamintabletter. Kom inte och säg att jag inte vet hur man festar!

Jaha, det här med att skriva offentlig dagbok var längesedan och ovant. Om man inte räknar Twitter som det, förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0