You've been putting up with my shit just way too long.

Ja, ibland är man ju dum i huvudet. Ibland misstänker jag att jag är det hela tiden. Men vad vet jag? Det är svårt det där med relationer.

Jag vill så gärna skydda mig. Det blir inga bra relationer då. Man behöver vara sårbar. Och jag har svårt att våga det. Samtidigt är jag alltid det ändå, oavsett om jag vågar eller ej. Jag har ju hjärtat i handen hela tiden. Det är faktiskt lite av ett hinder i vardagen.

I natt, till exempel. Jag pysslade med känslor, egna och andras, och förblev sömnlös och när jag till slut däckade missade jag min föreläsning. Om jag hatar att missa skola? Det kan du ge dig på. Jag känner mig dålig och som att jag missar något. För det gör jag ju. Missar att inhämta kunskap som jag hemskt gärna vill ha! Fy fan.

Rubrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0