Just like those stupid books you read.

Jag twittrade om att jag hade lite skrivkramp, så en vän föreslog att jag skulle skriva lite fanfiction. Det tyckte jag lät väldigt prestigelöst (och dessutom skulle jag aldrig låta någon läsa) och bra. Så jag funderade lite. Vad är jag ett fan av? Efter cirka två sekunder sök Jarvis Cocker upp i mitt huvud.

Så jag började skriva en fanfiction om Jarvis. Ja, det är sant. Efter tre rader handlade den om sex. Och nej, ni kommer ALDRIG att få läsa den. Den är förmodligen den töntigaste som någonsin skrivits. Känner dock att harlequinförfattare vore ett jobb för mig.

"Deras ögon möttes, hans från scenen och hennes från publikhavet, och genast visste de att deras underliv skulle möas i extas..." HAHAHA. Extra mumsigt med könsrollerna där också. Jag spyr. Och nej, det där var INTE ett citat från min så kallade fanfic som ni aldrig kommer att få läsa.

Tack och hej, med vänlig hälsning från popsnusktanten.

Kommentarer
Postat av: Josefin

JAG VILL LÄSA!!!!!!!!!!!

2011-03-09 @ 16:09:53
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Maria

Alltså, vad är det med mig, jag tycker jättemycket om att läsa din blogg, men av någon helt märkligt anledning har jag inte gjort det alls sen du flyttade typ. Why? WHY? Dumma Maria. Men nu har jag hittat hit och ska favorita den här sidan så jag hittar hit igen. Min hjärna är helt skum ibland.

Kommer inte eller ihåg om jag har kommenterat det här innan, men fanfiction är till för att skriva om sex. Här är ett klipp från min senaste Hermione/Voldemort fic:

Hermione snorted. “Of course I want to have sex. But we spend over two hours every day having sex, sometimes over three. Perhaps we could combine it with something else?”



“Or you could just not spend so much time studying. It’s not like you need it.”



“I don’t think a teacher is supposed to tell a student to study less,” she remarked dryly, moving so his head fell from her abdomen down on the mattress. It was getting too heavy. Probably because of his ego.



Voldemort sat up and stretched his back. “When the student is as far ahead as you hare, he can. We are not cutting back on sex."

Prestigelöst och bra indeed ;)

2011-03-20 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0