...

Att regnet smattrar mot rutan kan upplevas som ett slitet uttryck, men just nu är det faktiskt en realitet. Precis som min kissnödighet och alltings förgänglighet är det.

Vissa dagar känns saker och ting lite besvärliga, men då tänker jag på han som jag är kär i och så känns det lättare. Så klyschigt och töntigt, men ack så sant, att man mår bra av att vara kär. Jag älskar varje minut av det. Skulle inte byta bort den känslan mot något i hela världen. Kan inte komma på någonting som ens går att jämföra med det, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Alltså, vill fortfarande träffa er finisar! <3

2011-09-18 @ 19:00:35
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är så vacker!!! Ni är så vackra ihop! Puss på er!

2011-09-26 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0