Run away from me baby, run away as fast as you can.

Så sitter man i soffan igen. Dagens outfitta: trosor och gigantisk collegetröja. Jag har virat in mig i mitt osedvanligt rena täcke, men fryser om fötterna som sticker ut. Sticker gör det även i min hals. Jag befarar sjukdom på väg. Vitlök och honung, here we fucking go. Just nu bara honung, dock. Jag älskar honung när jag är bakis.

Vilket tar oss till gårdagen. Det var lördag, svinighetsdagen, och jag svinade så klart. Vi var på gayklubb. Jag drack en fabulös appletini, JD style, och dansade till Jag Ljuger Så Bra. Tvek på det senare, alltså... Det var dock en rolig kväll. En tjej tog på mina bröst och försvann. Det var mycket underligt. En annan tjej sade åt mig att "sluta ta droger". Det var ännu underligare.

Jag inledde kvällen ännu mer smakfullt - på typ fin restaurang. Jag åt middag med pappa, fast och kusin, och när jag skulle beställa vin... Jag bara "eh, vitt nånting". Och så hällde sommelieren (läs: den fancy vinexperten) upp lite som jag skulle smaka på för att typ godkänna. Ofta jag är van vid sådant?! Jag tänkte "alkohol i, den tar vi" men sade "mm, den blir bra". Heh.

Angående senare på natten har jag lovat mina källor att inte lämna ut dem. Tji fick ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0